Skąd się biorą pomysły?

Z powietrza, błysku, słowa, skojarzenia.
Ale przede wszystkim – z dobrej energii i – przestrzeni. Bo twórcze pomysły potrzebują przestrzeni.
Wtedy – niekiedy – pojawia się magia.
Magia napędza moje życie, z biegiem lat przytłoczona prozą, wciąż gdzieś tam w środku żyje – to z niej są moje zdjęcia, słowa i – sutasze i decu. Dzięki magii przestają być tylko rękodziełem.

Cieszę się, gdy sprawiają radość innym – dobra energia dana – powraca.
Też ją czuję, dzięki Wam, moje Drogie Klientki.
Dziękuję.

W miejscu, gdzie teraz jestem, staram się trzymać równowagę między ziemią i pasją. Gotuję obiady, sprzątam, zbieram kurze jajka ze słomy, pracuję przy komputerze i staram się, by ten komputer nie pożerał zbyt wiele czasu. Choć i tak, jestem wciąż niepoprawną pracoholiczką.

Czas, jak rozciągnąć czas…

Informacje o sistermoon sisart

Świat fotografii, decoupage, biżuterii i kotów. Wymyślam i tworzę :) Strona autorska: www.sistermoon.art.pl
Ten wpis został opublikowany w kategorii Biżuteria, Decoupage, Fotografia, soutache, sutasz i oznaczony tagami , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Dodaj komentarz